اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۵۴۸

تونی باز هم به تمرين می‌آيد! | فکر کرد چون استعفا داده ما هم قبول کرده‌ایم

توني اوليويرا به ما گفت اگر مشكلات همسرش بيشتر شود، نمي‌تواند در تيم بماند. روز جمعه هم آمد و گفت بيماري همسرش بدتر شده و تقاضا كرد با رفتنش موافقت كنيم.
۲۱:۱۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد شرایطی که پیش آمده، مصاحبه‌ای انجام داد که می‌خوانید:

توني اوليويرا به ما گفت اگر مشكلات همسرش بيشتر شود، نمي‌تواند در تيم بماند. روز جمعه هم آمد و گفت بيماري همسرش بدتر شده و تقاضا كرد با رفتنش موافقت كنيم.

توني نامه‌اي به ما داد كه ما گفتيم اين موضوع منوط به موافقت هيأت‌مديره است. يك جلسه اضطراري با هيأت‌مديره برگزار مي‌كنيم تا درباره نامه‌اي كه ايشان داده، تصميم بگيريم. اگر با همه جوانب موافقت شد، دنبال سرمربي جديد مي‌رويم اما اگر نشد، ايشان به كارش در تيم ادامه مي‌دهد.

اوليويرا در هفته‌هاي گذشته تلاش مي‌كرد از تيم برود اما ما خواستيم بماند و گفتيم هم مردم شما را مي‌خواهند و هم با تيم كار كرده‌ايد پس شايد درست نباشد در وضعيت فعلي برويد ولي بعد از بازي با ملوان گفت مشكلاتش زياد شده و خواست اين موضوع را در هيأت‌ مديره مطرح كنيم.

او استنباطش اين بود كه چون به ما نامه استعفا داده، بايد بلافاصله نظر بدهيم در صورتي‌ كه بايد هيأت‌مديره روي اين قضيه نظر بدهد. به همين علت سر تمرين رفت و با عجله با بازيكنان خداحافظي كرد.

قرار شد توني امروز (يك‌شنبه) هم به تمرين تيم بيايد تا تكليفش مشخص شود. اصلاً نمي‌دانيم هيأت‌مديره استعفاي توني را مي‌پذيرد يا خير؟

با توجه به شرايط اخير ممكن است سرعت مذاكرات با توني و حتي ساير گزينه‌ها بالا برود چون ما يك‌شنبه بازي داريم و نمي‌توانيم صبر كنيم ولي فعلاً منتظريم تصميم درباره استعفاي توني اتخاذ شود تا زود سرمربي جديد را انتخاب كنيم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین